The Drop
Yalnız Brooklyn barmeni Bob Saginowski (Tom Hardy), kaçınılmaz ölümden kurtardığı hırpalanmış bir pit bull yavrusu şeklinde farklı türden bir teslimat şekli ortaya çıkarınca karanlık bir geçmişe sahip gizemli bir kadın olan Nadia’yla (Noomi Rapace) temasa geçer.
THE DROP, Brooklyn barlarının yeraltı dünyasında yerel gangsterlere teslim noktaları ile gizli bir plan aracılığıyla para aktaran yalnız barmen Bob Saginowski'yi takip eder. İşverenini ve kuzeni Marv'ın ağır baskısı altında olan Bob, kendisini ters giden bir soygunun ortasında bulur ve hayatlarını idame etmek için arkadaşların, ailelerin rakiplerinin ve ne pahasına olursa olsun birlikte çalıştığı mahallenin geçmişini didikleyen bir soruşturmanın içine dahil olur.