The Lizzie McGuire Movie
Lizzie McGuire ve arkadaşları mezuniyetlerini kutlamak için İtalya'ya okul gezisine gider. Oraya gidince, Lizzie, İtalya'nın büyük pop yıldızı, Isabella ile karıştırılır ve Isabella'nın eski sevgilisi ve sahne arkadaşı Paolo'ya aşık olmaya başlar.
Hoşça kal evim! Merhaba Roma! Amerika'nın sevgilisi Lizzie McGuire'ın hayatının yolculuğuna katılın. Lizzie ve sınıf arkadaşları, mezuniyetlerini, “la dolce vita” ve harika pizzaları deneyimlemek için İtalya'ya bir gezi ile kutlar. Komik olaylar silsilesi sonunda Lizzie, yanlışlıkla İtalya'nın en büyük pop yıldızı Isabella ile karıştırılır ve Isabella'nın yakışıklı sahne arkadaşı Paolo'ya aşık olur. Garip bir genç kızken, uluslararası bir pop yıldızına dönüşen Lizzie, hayatının en önemli tercihini yapmak durumundadır. İtalya'nın bir sonraki yetenekli şarkıcısı olmak, ailesini ve yakın arkadaşlarını arkasında bırakması anlamına mı gelmektedir? Yeni bulduğu cesareti kucaklamak ve daha önce mümkün olduğunu düşünmediği şeyleri yapmak Lizzie’ye bağlıdır.