The Rocky Horror Picture Show
Jartiyer bağcıklarınızı sıkın ve zaman çarpıtan, cinsiyet büken kült klasiğini yeniden yaşayın! Yeni nişanlı bir çift, arabaları yağmurlu bir gecede bozulduğunda Dr. Frank-N-Furter’ın (Tim Curry) ürpertici şatosuna rastlarlar. Orada, sizi heyecanlandıracak, tüylerinizi ürpertecek ve daha önce hiç olmadığı gibi memnun edecek bir macera yaşarlar!