Usta hikayeci Guillermo del Toro'dan 1960'ların Amerika'sında geçen, neredeyse başka bir dünyaya ait bu masalda, gizli bir deney keşfeden bir kadının hayatı sonsuza dek değişecektir.
1960'larda, Amerika'nın Soğuk Savaş yıllarında geçen, neredeyse başka bir dünyaya ait bu masal, usta hikayeci Guillermo del Toro'dan geliyor. Yüksek güvenlikli bir devlet laboratuvarında hapis, izole bir hayat yaşayan dilsiz temizlik görevlisi Elisa (Sally Hawkins), çok gizli bir deneyi keşfeder. Octavia Spencer'ın da yer aldığı bu sihirli öyküde Elisa, beklenmedik, dönüştürücü bir aşk yolculuğuna çıkacaktır.