Tinker Bell
Disney'in en ünlü perisinin hikayesi sonunda açıklığa kavuşurken Periler Diyarı'na girin. Tinker Bell ve en iyi dört peri arkadaşı inanç, güven ve peri tozunun gücünü öğrenirken Pixie Hollow'a yolculuk yapın.
Pixie Hollow'un gizli dünyasına bir yolculuk yapın ve Disney'in en ünlü perisinin büyüleyici hikayesi sonunda ortaya çıkarken Tinker Bell’i konuşurken ilk kez dinleyin. Doğanın nasıl ışıldadığını hiç merak ettiniz mi ya da mevsimler gelip geçerken doğaya kimin ışık ve renk verdiğini? Tinker Bell ve onun en iyi dört peri arkadaşının kışı ilkbahara dönüştürdükleri ve inanç, güven ve biraz da peri tozunun gücüyle kendine karşı dürüst olmanın önemini öğrendikleri bir macera ve gizem dünyasına girin.