Umami
İstanbul’un en prestijli restoranlarından birinin sahibi şef Sina Bora, yılın en hareketli gecesinde hem profesyonel hem de kişisel hayatını tehdit eden zorluklarla yüzleşir. Babasının acil ameliyat haberi, eksik malzemeler, gergin personel ve eski mentoruyla hesaplaşmalar arasında sıkışan Sina, krizleri yönetmeye çalışırken büyük kararlarla karşı karşıya kalır.
İstanbul’un en prestijli restoranlarından birinin sahibi ve şefi Sina Bora, yılın en hareketli gecesinde hem profesyonel hem de kişisel hayatını tehdit eden zorluklarla yüzleşir. Babasının acil ameliyat haberiyle başlayan gece, eksik malzemeler, yetersiz hazırlıklar, gergin personel ve beklenmedik bir denetimle daha da karmaşık hale gelir. Eski mentoru şef Renzo’nun da restoranda bulunması, Sina’nın üzerindeki baskıyı artırır. Geçmişte yaşanan anlaşmazlıklar yeniden gündeme gelirken, Sina krizleri yönetmeye ve müşterilerin memnuniyetini sağlamaya çalışır. Tek plan çekim tekniğiyle hayata geçirilen Umami, izleyiciyi Sina’nın dünyasına çarpıcı ve gerçekçi bir şekilde davet ederek bir insanın sınırlarını zorlayan mücadelesine tanıklık ettirir.