Kuş Cenneti: Kanatlı Cazibe
Şekil değiştiren, renk sergileyen, dans eden, şakıyan, göz alıcı dönüşüm ustaları – efsanevi cennet kuşları, iki modern zaman kaşifinin bu gösterişli kuşların tüm 39 türünü belgelemek için yaklaşık on yılı çadırlarda uyuyarak ve yağmur ormanlarında saçaklarda sallanarak harcayana kadar neredeyse hiç bilinmiyordu.