Agents of S.H.I.E.L.D.
S.H.I.E.L.D. olarak bilinen organizasyondan bir grup ajan, tüm dünyada yeni, tuhaf ve bilinmeyen şeyleri araştırır ve olağan olanı olağanüstü olandan korur.