The Zone: Survival Mission
Pandemi dünyayı tüketmiş. Artık yeni kurallar geçerli. The Zone adlı, felaket simülasyonlu sanal bir alanda insanoğlu sınanıyor. Her biri iş birliğinden ve güvenilirlikten yoksun olan Jaeseok, Kwangsoo ve Yuri, tüm insanlığı temsil etme sorumluluğu ve büyük göreviyle bu alana gönderiliyorlar. Üç üye, beklenmedik durumlar, tuzaklar ve baştan çıkarmalarla dolu bir bilinmezlikte dört saat boyunca hayatta kalmalı!