Afrika'nın Gizli Hazineleri
Bu hayranlık uyandırıcı kıta boyunca, en büyüğünden mikroskobik olanlarına kadar hayvanlar, dünyanın en sert koşullarında hayatta kalabilmek için savaşır. Gezegendeki en destansı doğal yaşam alanlarında, gizemli böcekler ve yılanlar dünyanın en geçit vermez ormanlarında yaşarken, büyük yırtıcı hayvanlar geniş savanalarda dolaşır, tuhaf maymunlar yüksek dağların zirvelerini mesken tutar.