American Horror Stories
“American Horror Stories”, Ryan Murphy ve Brad Falchuk'un “American Horror Story” isimli ödüllü antoloji dizisinin bir uyarlaması. Haftalık antoloji dizisinde her bölümde farklı bir korku hikayesi yer alıyor. AHS'nin yaratıcıları, 2011'den bu yana ürpertici bir akıl hastanesi, cadılar meclisi, gezici ucube gösterisi, perili bir otel ve kıyametin kendisi gibi çeşitli bölümlerle korku türünü yeniden tanımladı. Televizyon dizisi, bir sonraki bölümün ne gibi dehşetler getireceğini tahmin etmeye çalışan, tutkulu bir hayran grubu edindi. Dizi serisinin yapımını ise Twentieth Television üstleniyor.