Beyaz Kurtlar Krallığı
National Geographic kâşifi ve fotoğrafçısı Ronan Donovan, efsanevi beyaz kurdun peşinde yüksek Kuzey Kutbu’nun uzak, görkemli tabiatına doğru yolculuk eder. Bu kurtlar çok az insan görmüşlerdir. Korkusuz ve özgürdürler. Bu, gizemli avcılar ve yakın aile ilişkileri hakkında daha fazla şey öğrenmeye ve onlara her zamankinden daha fazla yaklaşmaya imkân tanır.