Hızlı Layne
12 yaşındaki Layne, terk edilmiş bir kulübede "Vın" adında konuşan bir araba bulunca şimdiye kadar yaşadığı sıradan hayatın hiç de eğlenceli olmadığını anlar. İlginç komşusu Zora ile birlikte Layne, Vın'ın nasıl üretildiğini bulabilmek adına içinde kötü adamların, gizli ajanların ve başka birçok sürprizin olduğu bir maceraya atılır.