Sydney ve Max
90’lı yıllara geri dönüşlerle günümüzde geçen dizide hayat, bekar babası Max ve ilerici büyükannesi Judy ile birlikte yaşayan ortaokul öğrencisi Sydney Reynolds’un etrafında döner.
1990’lara geri dönüşlerle günümüzde geçen dizide hayat, üç kuşağın aynı çatı altında yaşadığı evde, bekar babası Max ve ilerici büyükannesi Judy birlikte yaşayan ortaokul öğrencisi Sydney Reynolds’un etrafında döner! Sydney ergenliğe girme döneminin beklenmedik ve hatta "feci" zorluklarıyla uğraşırken, Max de kızının ihtiyaç duyduğu rehberlik, perspektif ve desteği ona sağlama çabasındadır. Hem ebeveyn bilgeliğine sahip hem de esprilerle dolu olan büyükanne, Max’in kendi genç maskaralıklarının genellikle Sydney’inkine benzer olduğunu kanıtlamak için keskin hafızasını kullanır.