Haydi Çalkala
CeCe Jones ve Rocky Blue, zamanlarını lisenin inişli çıkışlı dönemlerinde gezip dolaşmak ile popüler bir genç dans gösterisi olan Haydi Çalkala, Chicago!’da profesyonel olarak dans etmekle geçiren en iyi arkadaşlardır.
Cece Jones ve Rocky Blue, profesyonel dansçı olma hayaliyle Chicago’da büyüyen iki hırslı genç kızdır. Haftalık popüler dans şovu Haydi Çalkala, Chicago! için seçmelere girip kazandıktan sonra bu fırsatı yakalamışlardır! CeCe’nin hedefleri, yaramaz küçük kardeşi Flynn’e yardım ettiği sürece, çoğunlukla bekar annesi Georgia tarafından desteklenmektedir. Rocky’nin ağabeyi Ty, ortak arkadaşları Deuce gibi onu cesaretlendirir. Aynı zamanda rekabetçi bir şekilde dans etmek isteyen sinsi değişim öğrencileri Gunther ve Tinka, sürekli olarak kızların hedeflerini baltalamaya çalışır.