Jessie
Jessie, Ross ailesi için dadı olma işini kabul eder ve Manhattan'da multi-milyon dolarlık bir çatı katına taşınır. Yepyeni maceralara atılarak büyürken, en büyük dayanağı, bakımı altındaki başıboş çocukların sevgisidir.