Zamansız Dostlar
Arkadaşlarının buluşu ters gidince, en iyi arkadaşlar Cyd ve Shelby, istediklerinde ve hatta bazen istemediklerinde bile zamanda ileri ve geri gitme gücü kazanırlar!
Hevesli bilim insanı arkadaşları Barry'nin buluşu ters gittiğinde, en iyi arkadaşlar Cyd ve Shelby, istediklerinde ve hatta bazen istemediklerinde bile zamanda ileri ve geri gitme gücü kazanırlar! Şimdi, bu yakın dostlar arkadaşlığın dolambaçlı yollarını deneyimlerler ve geçmişteki hataları düzeltmekle geleceğe bir bakış atmak arasında karar vermeleri gerekir. Cyd ve Shelby yeni güçlerinde ustalaşmayı, Shelby'nin yaramaz ikiz kardeşleri Bret ile Chet'in hakkından gelmeyi ve dünü, bugünü, yarını yönetmeyi öğrenmelidir!