McCartney 3,2,1
Paul McCartney’in efsanevi yapımcı Rick Rubin ile The Beatles ile çığır açan eserlerini, 70'lerin rock sembolü haline gelen Wings'i ve solo devam ettiği 50 yılı aşan kariyerini derinlemesine konuştukları nadir birebir röportaj serisi. Bu altı bölümlük dizideki samimi bir sohbetlerinde Paul ve Rick'e katılın.
Paul McCartney’in efsanevi yapımcı Rick Rubin ile The Beatles ile çığır açan eserlerini, 70'lerin rock sembolü haline gelen Wings'i ve solo devam ettiği 50 yılı aşan kariyerini derinlemesine konuştukları nadir birebir röportaj serisi. Müziğin ve yaratıcılığın benzersiz ve aydınlatıcı bir şekilde incelendiği bu altı bölümlük dizide, hayatımızın fon müziği olan ikonik şarkıları etkileyen ya da onlara konu olan şarkı yazımı ile kişiler ve kişisel ilişkiler hakkındaki samimi sohbetlerinde Paul ve Rick'e katılın.