Mr Inbetween
Geçim derdindeki biri için bir ilişki, ebeveyn sorumlulukları, dostluklar ve hasta bir kardeşi idare etmeye çalışmak zor olabilir ancak bunların hepsi Ray Shoesmith çok daha zordur çünkü o, para karşılığında suç işleyen biridir.
Mr Inbetween, "The Magician" isimli kült filmden esinlenerek yaratılan ve Ray Shoesmith'in çevresinde dönen otuz dakikalık bir komedi dizisidir. Geçim derdindeki biri için aynı anda bir ilişkiyi, ebeveyn sorumluluklarını, arkadaşlıkları ve hasta bir kardeşi idare etmeye çalışmak zor olabilir ancak bunların hepsi Ray Shoesmith için çok daha zordur çünkü o, para karşılığında suç işleyen biridir. Ray insanların "işini görür"; borç tahsil eder, onların silah ve uyuşturucularını alır ve sıklıkla icaplarına bakar. Ray saygı görmek ister, benimsediği açık ve net ahlak kurallarına uyulmamasına tahammülü yoktur.