Once Upon a Time
Bir oğlan çocuğu onu evlatlık veren kayıp annesinin izini sürer ve onu masal kahramanlarının kötü bir kraliçe tarafından esir tutulduğu Storybrooke, Maine'e gitmeye ikna eder.