Pam & Tommy
İnternetin Vahşi Batı dönemi denebilecek erken yıllarında geçen "Pam & Tommy", Pamela Anderson (Lily James) ve Tommy Lee'nin (Sebastian Stan) seks kasetinin inanılmaz gerçek hikayesinden esinlenmiştir. Çiftin evinden sinirlendirilmiş bir işçi (Seth Rogen) tarafından çalınan kaset başlangıçta kaçak bir yeraltı VHS kaseti olmaktan 1997de internete ulaşınca uluslararası bir etkiye sahip oldu. Hem aşk hikayesi, hem suç oyunu, hem de eğitici öykü.
Pamela Anderson ve Tommy Lee sadece dört gün içinde tanışıyor, kafayı buluyor ve evleniyor.