Daddies on Request
13 yaşındaki California ve onu evlat edinen üç babası, California'nın dokuz yıldır haber alınamayan annesini bulmak için Mexico City'den Zacatecas'a doğru yola çıkar. Bilmedikleri bir şey vardır; şüpheli hareketleri olan iki komik haydut tarafından takip edilmektedirler.
California beklemediği bir hediye alır, annesi Itzel ona bir kamyonet yollar ve ondan bir şey ister: Dokuz yıl görüşmedikten sonra onunla Zacatecas'ta bir araya gelmek. California, kendisine pek güvenmeye üç babasını bu yolculuğun sonunda mutlu olacağına ikna eder. Çok geçmeden, California, Miguel, Diego ve Morgan, hayatlarını tamamen değiştirecek bir maceraya atılır. Bilmedikleri bir şey vardır; şüpheli hareketleri olan iki komik haydut tarafından takip edilmektedirler ve bu haydutlar aynı zamanda gizemli kadını da aramaktadır.