Sıfırın Altında Yaşam: İlk Alaskalılar
Alaska yerlileri iki dünyada yaşar: biri geleneksel yöntemlerin dünyası, diğeri de 21. yüzyıl zorluklarının dünyası. Jody Potts-Joseph ve ailesi Yukon Nehri'nin yukarısındaki topraklarda yaşar. Apassingok ailesi, Bering Denizi'nden sağladıklarıyla geçinir. Joel ve ailesi, kendilerine yeterler. John ve Teresa Pingayaq, Cup'ik geleneklerini torunlarına aktarıyor. Steven Strassburg, yedi çocuğuna hayatta kalmanın antik yönetmlerini öğretiyor.