Arada Kaldım
Yedi çocuklu bir ailenin kızı olan Harley Diaz, tam ortada sıkışmıştır! Alışılmışın dışında büyük olan ailesinin içindeki çatışmaları nasıl yola koyacağını öğrenmek zorunda olan Harley, öne çıkmak için yaratıcı yollar bulmaya kararlıdır. Harley ve ailesi, başaramayacakları hiçbir şey olmadığını büyük bir kararlılıkla kanıtlayacaklardır - yeter ki tek yürek olsunlar!