Sulphur Springs Sırları
Griffin Campbell ve ailesi, Sulphur Springs kasabasında bulunan eski Tremont Oteli'ne taşınır. Bütün kasaba, otuz yıl önce kaybolan Savannah adındaki bir kızın hayaletinin otelde dolaştığına inanır. Griffin ve en iyi arkadaşı Harper kıza ne olduğunu öğrenmeye çalışırken bir portal bulurlar. Bu portal onların geçmişe gitmesini sağlar ve geçmişe gittiklerinde bu gizemin çözümünün Griffin'in babasında olduğunu anlarlar!