Shōgun
Japonya'da 1600 yılında geçen hikayede Lord Yoshii Toranaga, yakınlardaki bir balıkçı köyünde gizemli bir Avrupa gemisi karaya oturduğunda, Naipler Konseyi'ndeki düşmanları ona karşı birleştiği için hayatı uğruna savaşmaktadır.
Blackthorne ve Mariko, Toranaga'nın silah alayını savaş için eğitirken ittifaklarını test ediyor.
Blackthorne ve Mariko, ikisinin de ölmesine neden olabilecek bir sırrı saklamakta zorlanır.
Leydi Ochiba, Vekillerin Toranaga'ya karşı kampanyasını hızlandırmak için Osaka'ya döner.
Mariko Osaka'ya gelirken Blackthorne ve Yabushige hayatlarını kurtarmak için çabalıyor.