House of the Owl
Ichiro'nun metresi gizemli bir adamla entrika çevirirken Ryu başbakana yardım etmek zorundadır.
Ryu çocuklarının hayatı hakkında yeni şeyler öğrenir. Yumiko'nun mükemmel hayatı çatırdar.
Maruyama'nın kardeşi tutuklanır, Yumiko kocasının sırrını keşfeder ve skandal patlar.
Ryutaro son oylamalarda hazırlıksız yakalanır ve başka bir iş bitiriciden şüphelenir.
Herkes yeni iş bitiricinin tehdidiyle başa çıkmak zorunda kalınca aile çöküşün eşiğine gelir.