Belgesel Serisi
90’lar, hem sosyal hem özel hayatta, hem haber hem de eğlence dünyasında sınırların flulaştığı, seks ve skandal ile dolu yıllardı.
90’lar başladığında Berlin Duvarı yeni yıkılmıştı. Ancak yıkılan tek duvar bu değildi; sosyal ve özel hayatta, haber ve eğlence dünyasında, gerçeklik ve hayal dünyası arasındaki sınırlar da kalkıyordu. Değişim rüzgarları çetin gerçekleri söylemekten çekinmeyen yeni kişilerin yanı sıra, cinselliği ve ünlüleri de ön plana çıkarıyordu. Hepimizin sahip olduğu magazin haber takıntısı internetin doğuşuyla birlikte iyice güçlendi ve kitle haberleşme dönemiyle, hem doğru, hem de yanlış haberlere erişimimiz arttı.