What If...?
Marvel'ın animasyon dizisi “What If...?” çoklu evrende doruk noktasına ulaşan macerası için 3. sezonuyla dönüyor. Klasik karakterlerin, dünyalarını Marvel Sinematik Evreni'nin muhteşem alternatif versiyonlarına dönüştürecek beklenmedik seçimler yapmasını izleyin. Dizi yeni türlere, daha büyük gösterilere ve inanılmaz yeni karakterlere geçerken Gözcü izleyicilere rehberlik edecek.
Hollywood film yıldızı Agatha Harkness'ın, Howard Stark'ın ilk yapımında yeni bir rol arkadaşı olur.
Tatildeyken, Ördek Howard ve Darcy Lewis galaksideki bir çok tehlikeli grupla yüzleşir.