Lisa Ann Walter: Byla to nehoda
V dlouho očekávaném komediálním debutu si Lisa Ann Walterová bere na paškál nezkrotnou generaci X, sebenenávist i život v Americe, která to má nahnuté. Všechno glosuje bez servítků jako dospělá žena, které nic neunikne.