Zarna Garg: Praktičtí lidé vítězí
Zarna Garg si ve svém stand-up debutu na Hulu servítky nebere. S humorem sobě vlastním se strefuje do manželů, dětí, tchánovců a všech, kdo se opováží zpochybňovat moudrost indické matky.