Nikki Glaser: Good Girl
Nikki Glaser si v brutálně upřímném speciálu nebere servítky a řeší stárnutí, krásu i slávu. Zkoumá, co obnáší zůstat relevantní, žádoucí a sama sebou v kultuře, která vás nikdy nespustí z očí.