Atsuko Okatsuka: Otec
Fanoušci ji nazývají „Matka“, ale Atsuko je „Otec“. Úspěšná v práci, ale bez povědomí o základních věcech. Sedmiletá pauza mezi praním prádla a zjištění, že povolení k uzavření sňatku předchází svatbám jsou jen některé z komicky ztotožnitelných objevů, o které se podělí ve svém speciálu.