Mimo měřítko
Donald se dobře baví se svou miniaturní vlakovou soupravou, ale odnáší Chipův a Daleův strom, protože je „mimo měřítko“. Donald následuje chipmunky, kteří se snaží získat zpět svůj strom. V malém domku se chipmunkové udělají jako doma.