Pozor je tu drak
Když Donald přijíždí se svým obrovským parním bagrem uvolnit cestu nové dálnici, která má vést přímo přes jejich domov, připravují se Chip a Dale ve stylu dávných rytířů na rozhodující souboj. V brnění vyrobeném z konzervy od tuňáka a jehlicí sloužící coby kopí udělají vše, co je potřeba, aby „draka“ zastavili. Kdo v této středověké bitvě nakonec zvítězí?
Ponořený do pohádkové knížky si Dale představuje, jaké by to bylo, kdyby se utkal se zuřivým drakem – a díky Donaldovi to může brzy zjistit. Zatímco Donald přijíždí se svým obrovským parním bagrem uvolnit cestu nové dálnici, která má vést přímo přes jejich domov, připravují se Chip a Dale ve stylu dávných rytířů na rozhodující souboj. V brnění vyrobeném z konzervy od tuňáka a s jehlicí sloužící coby kopí se Chip v sedle svého věrného oře Dalea vrhá do víru bitvy, Donald však pohotově promění svého falešného draka v chrlič ohně. Kdo v této středověké bitvě nakonec zvítězí?