Jessie
Jessie přijme místo chůvy u rodiny Rossových a nastěhuje se do multimilionářského střešního bytu na Manhattanu. Pouští se do nových dobrodružství a čím dál víc spoléhá na lásku a podporu rozjívených dětí, které má na starosti.