Mila a multivesmír
Mila je 16letá dívka, která putuje multivesmírem, aby našla svou matku Elis, a zažívá přitom největší dobrodružství svého života. Během svých cest musí čelit Operátorům, tajemné a nebezpečné skupině, která chce vyhladit všechny vesmíry. Aby zachránila celý rozlehlý multivesmír, musí se jim Mila postavit.
Mila je dívka, která putuje multivesmírem, aby našla svou matku, se kterou má komplikovaný vztah. Brzy si ale uvědomí, že tohle je její nejmenší problém. Během putování objevuje existenci hned několika vesmírů a střetne se s Operátory, tajemnou a nebezpečnou skupinou, která chce vyhladit všechny vesmíry s výjimkou toho svého. Mila musí najít matku a všechny zachránit, a přitom se v této nové a složité realitě učí přežít. I přes nebezpečí, kterým čelí, ví, že je na nejneuvěřitelnější cestě svého života.
Mila dostane dárek, díky kterému může putovat multivesmírem, a vydává se za dobrodružstvím.
Mila najde Pierra, Julianu a Vinícia a přesvědčí je, aby jí pomohli najít předmět, o který přišla.
Mila a Pierre vyhledají Milu z Alchymistického vesmíru, aby jim pomohla najít měděný tunel.