When We Speak
Trojice oznamovatelek se dělí o svoji motivaci, zkušenosti a následky jednotlivých případů. Zaměstnankyně britské rozvědky Katharine Gun, pracovnice Oxfamu Helen Evans a hollywoodská herečka Rose McGowan odkrývají pokličku nad tím, co se děje ženám.