Jessica Kirson: Být mužem
Být mužem je nejnovější hodinový speciál od jedné z nejrespektovanějších komiček v branži. Tato rychlá, bystrá a drsná hodina je o všem, kvůli čemu se diváci z celého světa do Kirsonové zamilovali. Najde legraci ve všem od svých nových sexuálních hraček přes TikTok holky až po návštěvu traumatologického centra.