Second Souffle
Film Second Souffle se zabývá životem šesti surfařů, kteří se v Maroku vymanili z rutiny a věnují se své vášni. Edouard Delpero a Vincent Duvignac balancují mezi profesionálními výlety a osobní obrodou, zatímco Youssef Drouich a Selim Barkat se věnují demokratizaci surfingu. Adrien Valéro a Heremoana Luciani přispívají k rozvoji marocké surfové scény a nastiňují budoucí projekty.