Peninsula
Ve filmu Poloostrov se seznámíte s historií a současností surfování v Itálii, prozkoumáte její pobřeží a vášnivou surfařskou kulturu. Film je natočen na 35mm, 16mm a super8 film a obsahuje exkluzivní archivní záběry a postřehy italských průkopníků surfingu. Dokument, který režíroval Luca Merli, představuje cestu italského surfingu a na soundtracku se podílel talentovaný tvůrčí tým a umělci.