Coquille
Sebestředný krab poustevníček Bernard ztratí v malé zátoce svou ulitu. Aby si našel novou, musí čelit nástrahám nebezpečné pláže. Naštěstí ho doprovází svérázný krab, který ho chrání. Společně prožijí dobrodružství, která je sblíží.
Malý krab poustevníček Bernard přijde o svou ulitu, když ho unese racek. Ocitne se na rušné pláži, kde potká deformovaného kraba Morice, který se schovává pod víčkem od lahve. Morice mu pomůže najít úkryt před sluncem, než si Bernard najde nový domov. Společně se musí proplétat nástrahami, které jim do cesty klade turistický ruch, přejít pláž plnou odpadků a čelit nebezpečím, jako jsou ostré slávky nebo armáda mořských ježků. Samotář Bernard se díky novému příteli naučí nesobeckosti.