Predátor: Nebezpečné území
Tato napínavá kapitola série Predátor se odehrává v budoucnosti na odlehlé planetě. Mladý Predátor (Dimitrius Schuster-Koloamatangi) zavržený svým klanem najde překvapivou spojenkyni v Thii (Elle Fanningová) a vydává se na zrádnou cestu za hledáním úhlavního protivníka.
Tato napínavá kapitola série Predátor se odehrává v budoucnosti na odlehlé planetě. Mladý Predátor (Dimitrius Schuster-Koloamatangi) zavržený svým klanem najde překvapivou spojenkyni v Thii (Elle Fanningová) a vydává se na zrádnou cestu za hledáním úhlavního protivníka. Režie se ujal Dan Trachtenberg („Kořist“), scénář napsal Patrick Aison podle příběhu Patricka Aisona a Dana Trachtenberga. Na produkci filmu Predátor: Nebezpečné území se podíleli John Davis, Dan Trachtenberg, Marc Toberoff, Ben Rosenblatt a Brent O'Connor.