En temporada baja
Alberto byl kdysi úspěšným fotbalovým agentem, ale teď žije v kempu na okraji Valencie. Jednoho dne potká Charlyho, rozvedeného policistu přespávajícího na stanici, který se snaží usmířit s exmanželkou. Alberto ho pozve k sobě a představí mu své přátele. Společně se snaží navzájem podporovat skrze křehké kamarádství.