Tělo v Brocéliande
Uprostřed lesa Brocéliande je nalezeno částečně ohořelé a neznámé tělo a třináctiletý chlapec, který je v šoku a nemůže mluvit. Co tam dělal? A proč nemůže mluvit? Souvisí jeho přítomnost s vraždou? Nikdo to neví a nikdo si nedělá nárok ani na tělo, ani na chlapce...
Uprostřed lesa Brocéliande je nalezeno částečně ohořelé a neznámé tělo a třináctiletý chlapec, který je v šoku a nemůže mluvit. Co tam dělal? A proč nemůže mluvit? Souvisí jeho přítomnost s vraždou? Nikdo to neví a nikdo si nedělá nárok ani na tělo, ani na chlapce... Marie Delormeová a Eric Guillaumond, dva četníci pověření vyšetřováním, se musí pokusit záhadu co nejlépe a nejrychleji vyřešit, ale pro dvojici těsně před rozchodem to nebude v žádném případě nic snadného... Na pomoc s rozmluvením chlapce si přizvou Mariina bratra Romaina Delorma, dětského psychiatra s poněkud „nekonvenčními“ metodami. Jeho názor na vyšetřování a na vyšetřovatele je jasný a trefný. Začíná hra o čas... A Mariini vnitřní démoni se znovu vynořují a čím dál víc ji nahlodávají, protože v ní případ vyvolává bolestné vzpomínky...