Vraždy v Zemi Katarů
Při zahájení výstavy o inkvizici na slavném hradě Katar jsou návštěvníci šokováni nálezem zohaveného těla mladé ženy v mučící kleci. Na místě činu je nalezen mladík s Downovým syndromem, který se stane hlavním podezřelým. Vše nasvědčuje jeho vině.
Při zahájení výstavy o inkvizici na slavném hradě Katar jsou návštěvníci šokováni nálezem zohaveného těla mladé ženy v mučící kleci. Na místě činu je nalezen mladík s Downovým syndromem, který se stane hlavním podezřelým. Vše nasvědčuje jeho vině. Jelikož je poručík Pauline Franchetová sestrou podezřelého, okamžitě je z případu odvolána a je nahrazena kapitánem vyšetřovacího oddělení četnictva v Montpellier, Thomasem Costellou. Pauline se však dál neúnavně snaží bránit svého bratra a očistit jeho jméno. Její boj bude mít následky jak pro ni, tak pro lidi kolem ní...