Dějiny světa, část druhá
Po více než 40 letech čekání konečně přichází pokračování zásadního filmu Mela Brookse History of the World, Part I. Jednotlivé epizody obsahují celou řadu scének, které nás provedou různými obdobími lidských dějin.
Jidáš zradí Ježíše, Shirley Chisholmová učiní prohlášení a generál Grant je v nesnázích.
Ježíš a Máří Magdaléna se do sebe zamilují, Mudmanovi změní ruské dějiny a postaví se pyramidy.