Waking the Titanic
V roce 1912 se čtrnáct irských imigrantů z Addergoole v hrabství Mayo vydalo na osudnou první plavbu Titaniku, hledajíce práci v Americe. Tento dokument zaznamenává jejich cestu, kombinuje rozhovory a rekonstrukce tragické noci, kdy loď narazila do ledovce.