Měli jsme štěstí
Měli jsme štěstí je televizní adaptace stejnojmenného románu Georgie Hunterové, který se dostal na seznam bestsellerů deníku The New York Times. Tato minisérie je inspirována neuvěřitelným skutečným příběhem jedné židovské rodiny rozdělené na začátku druhé světové války, která cestuje napříč kontinenty a dělá vše pro to, aby přežila a znovu byla pohromadě.