Downton Abbey
V seriálu „Downton Abbey“ od oscarového tvůrce Juliana Fellowese hraje Maggie Smith roli hraběnky v anglickém venkovském sídle v roce 1912. Sledujte osudy rodiny Crawleyových a jejich služebnictva v době před první světovou válkou, která navždy změnila staleté tradice.
Edith přispěchá na pomoc starý známý. Velký den Carsona a paní Hughesové přinese nečekaný příjezd.
Violet zatáhne do sporu o nemocnici ministra zdravotnictví, ale jeho návštěva skončí katastrofou.
Panství Downton otevírá své brány kvůli charitě. Napětí mezi Corou a Violet dramaticky vrcholí.
Rodinu Crawleyových čeká šokující zvrat a Molesley s Daisy procházejí těžkou zkouškou.
Mary se rozhoduje, jestli se usmíří s Edith. Bertie Pelham se ocitá v záři reflektorů.
V závěrečném díle o romantiku není nouze, protože Downton vítá rok 1926 nezapomenutelnou nocí.